Nieuw logo Always Surprise

Voor de hobby-groothandel Always Surprise hebben wij een mooi nieuw logo ontworpen. Zij gebruiken deze voortaan in hun uitingen.

Always surprise logo

Wij hebben gekeken naar wat hip is, en daarin komen we snel uit op flatdesign. De hobby branche richt zich op vrouwen die knutselen. Voornamelijk ouderen, of mensen met veel vrijetijdsbesteding. Het is een branche die veel werkt met tijdelijke vlagen van hype’s. Hierdoor hebben we gekozen voor een algemeen dier als ”mascotte” Een Uil. Deze blijft herkenbaar, en is niet in een stijl gemaakt die maar tijdelijk werkt.

De hobby branche gebruikt vaak zelf gemaakte logo’s. Wij kozen ervoor om er juist uit te springen. En met succes. Na de oplevering kregen we zowel van de klant, als van de klanten van onze klant complimenten voor het leuke uiltje.

Door met het ontwerp van het uiltje rekening te houden met de toekomstige huisstijl is ook gebleken dat we de uil op diverse manieren konden inzetten. Bijvoorbeeld bij de afbeeldingen op de webshop voor verzendkosten, beveiliging etc.

Kleine feitjes

Waar hebben we naar gekeken?
Herkenbaarheid
Toepasbaarheid
Hip & moderne look
De taak was:
  • Een hip en modern logo

  • Herkenbaarheid

  • Te gebruiken met de nieuwe huisstijl

Geef een reactie

Je email adres wordt niet gepubliceerd. Required fields are marked *

Verwijder formulierPlaats reactie